نه غزه نه لبنان فقط کیش

ساعت فلش مذهبی
وبلاگ حامیان رهبر
آیه قرآن

استخاره آنلاین با قرآن کریم


چه مطالبی به وبلاگ جذابیت میبخشد؟

جنگ دفاع مقدس
وصیت شهدا

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فدای سید علی و آدرس doparnazari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر دانایی







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 436
بازدید کل : 12310
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1



جاوا اسكریپت




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آمار مطالب

کل مطالب : 115
کل نظرات : 39

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 436
بازدید سال : 913
بازدید کلی : 12310
نه غزه نه لبنان فقط کیش

کارگردان مستند انتخاباتی حسن روحانی بعد از انتصاب به سمتی در منطقه آزاد کیش، سکوت خود را در برابر شعار "نه غزه نه لبنان" شکست.
به گزارش صراط، حسین دهباشی که اخیرا به سمت"مدیر جزایر اقماری سازمان منطقه آزاد کیش" منصوب شده، در صفحه فیسبوک خود تصاویری را بازنشر داد که به نوشته او، "نشان می‌داد اسرائیلی‌ها چگونه حامی میرحسین موسوی و جنبش سبز شده‌اند".
دهباشی این پست را روز ۲۰ تیر ماه منتشر کرده و نوشته است: "آن‌روزها نگارنده البته برایِ سال‌ها بود که در آمریکا زندگی می‌کرد. و به چشمـ‌هایِ متحیّرِ خود می‌دید که اسرائیلی‌ها چگونه حامی میرحسین و جنبشِ سبز شُده‌اند.
مسلمانی به کنار. با هر روایتی که بگوییم، شعارِ "نه غزه و نه لبنان” شعاری غیرِ انسانی بود و مایه سرافکندگی ما نزدِ روشنفکران و آزادگانِ جهان. با جانم فدایِ ایران و مخالفت با مثلا احمدی‌نژاد این‌ها هم هیچ‌جوری توجیه نمی‌شود. هرشعاری سرِجایِ خودش. اصلا چه ربطی داشت. برادران/ خواهرانِ من، نگارنده به چشم خود می‌دید که چه قندی در دلِ ضدبشری‌ترین و افراطی‌ترین گروه‌هایِ صهیونیست آب می‌شود از طرحِ آن شعارِ نادرست.
انتظارِ من از میرحسین این بود که همانجا و درجا بگوید: آری جانم فدایِ انسان... چه در غزه و چه در ایران. نمی‌شود هم آزاده بود و هم طرفدارِ سازمان مجاهدین خلق یا بی‌تفاوت به ظلمِ بی‌نظیرِ صهیونیست‌ها.
دهباشی در خاتمه نیز نوشته است: با همه مِهری که به میرحسین‌ موسوی دارم گاه و روزی صدهزاربار از او دلگیر و غمگین می‌شوم [به خاطرِ سکوت‌اش در برابرِ شُعارِ نه‌غزّه و نه‌لُبنان]."
دهباشی برای مطلب خود عنوان "به خاطر سکوت‌اش در برابر شعار نه غزه و نه لبنان" را انتخاب کرده تا درست همزمان با اوج‌گیری انتقادها از دوستان سیاسی اش، خود را از اتهام سکوت در برابر این شعار مبرا کرده باشد.
او در حالی میرحسین موسوی را بعد از دریافت پست جدیدش در کیش، به راحتی در صفحه شخصی‌اش متهم کرده، که اندکی قبل از آن، زمانی که هنوز از پست وسوسه‌کننده در کیش خبری نبود، با اشاره به وعده روحانی برای رفع حصر سران فتنه، به صراحت تاکید کرده بود که حسن روحانی را مسئول جان میرحسین موسوی می‌داند.
علت اینکه چگونه شخصی که قبل از دریافت یک سمت، رئیس‌جمهور محبوبش را تهدید کرده بود که اگر تار مویی از میرحسین موسوی کم شود... تنها او را مسئول می داند" اکنون و بعد از دریافت سمتی اینچنین در منطقه آزاد(!) پردرآمد و پررفت و آمد و خوش آب و هوای کیش، به یکباره به یاد می‌آورد که در مقابل شعار "نه غزه نه لبنان" نه تنها سکوت نکرده بلکه میرحسین موسوی را نیز به باد انتقاد گرفته بود(!)، هنوز به درستی معلوم نیست.



تعداد بازدید از این مطلب: 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ادمین در تاریخ : 1393/6/24/1 - - گفته است :
عالیه مطالبش جالبن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دعای فرج
انقلاب اسلامی